Bij Case Electronics zijn we voortdurend bezig met het verbeteren van onze diensten om aan de behoeften van onze klanten te voldoen. Eén van die behoeften is meer inzicht en meer controle. Daar hebben we iets op gevonden: de CASE Portal. En we hebben jouw hulp nodig om het te finetunen!
De CASE Portal is ontworpen om je als klant te voorzien van alle tools die je nodig hebt om je IT-infrastructuur efficiënt te beheren. We gaan deze op een later moment uitgebreid introduceren, maar we kunnen het niet laten om er alvast wat over te delen.
De belangrijkste functionaliteiten:
- Ticket aanmaken voor CASE Supportdesk: snel en eenvoudig ondersteuning aanvragen bij onze supportdesk.
- Gebruikersbeheer: bekijk en beheer de gebruikers binnen je organisatie.
- Back-up controle: Controleer of voor een gebruiker de backup is ingeregeld.
- Apparaatbeheer: bekijk de apparaten en hun status binnen je bedrijf.
- Beveiliging en licentie rapportage: krijg inzicht in de beveiliging en licenties van de gebruikers binnen je organisatie.
- Verbindingsstatus: bekijk de status van afgenomen verbindingen, inclusief domeinen, IP-adressen en openstaande poorten.
- Serveroverzicht: krijg een overzicht van de bij ons bekende servers.
- Facturen en orders (binnenkort beschikbaar): facturen en orders inzien via de portal.
Early access – test mee!
De CASE Portal is momenteel live in bèta en kan per klant worden uitgerold. Wil jij gebruik maken van deze early acces en tegelijk de portal mee helpen finetunen?
Kees Verspui, oprichter van Case Electronics: "We zijn erg enthousiast over de mogelijkheden die de CASE Portal biedt. Het stelt onze klanten in staat om hun IT-omgeving beter te beheren en sneller te reageren op eventuele problemen. We kijken uit naar de feedback van onze klanten om de portal nog beter te maken."
Meld je aan
Wil je de CASE Portal testen en ons helpen om deze verder te ontwikkelen? Neem dan contact met ons op om je aan te melden voor de bèta-test. Je kunt een mail sturen aan consultancy@case-electronics.nl.
Samen kunnen we ervoor zorgen dat de CASE Portal perfect aansluit bij je behoefte als klant.